Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 14:41:22 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/30494 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Põlendmaa küla, Taali metskond 5 // 
Seljametsa küla, 19276 Taali-Põlendmaa-Seljametsa tee // Luhavälja // Surju 
metskond 121 // 3 // Tammuru küla, Karjamaa // Karjamaa tee // Sillaotsa 
(KABLI PÄIKESEELEKTRIJAAMA KAABLITRASS LISAALALE) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: trassi lõikumine riigiteega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27203425>  (menetlus nr: 
465045), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister